Fin blombukett. Bajs och socker-kick

Mamma ville verkligen att jag och Andreas skulle komma upp idag, hon sa att det var viktigt, jag fick för mig att dom skulle berätta att någon hade cancer eller något. Hon lät så seriös också har dom sagt att dom var på sjukhuset hela gårdagen..

Så kom vi upp till Gimåfors, gick mot bron, så kom Mamma och Olle ut på bron, Olle hade kostym och blomma i bröst fickan, Mamma hade kjol och någon tröja och en blombukett i handen. Dom har även två champangeglas med något rött i i varsin hand. Så får vi varsitt glas och Mamma säger; ska ni inte säga något, då säger jag; Fin blombukett och börjar hosta. Så säger Andreas; Jag förstod det, (han hade faktiskt tidigare pratat om det..) Så skålar vi och jag börjar förstå vad det är som har hänt. Mamma visar mig sitt ring finger och det sitter tydligen två ringar där på. Vi går in och dom visar upp nå papper på att dom gift sig och berättar att prästen varit där igår. :p Haha.



Dom hade gift sig, utan oss,(dom jävlarna) men vi fick vara med på fin middagen. :p
Till förrätt så åt vi fylld avokado, hur gott som helst, jag fyllde på tre gånger innan någon annan börjat äta. Jag gillar det helt enkelt. :p


Den fina blombuketten!

Till middag så blev det Pepparbiff, med potatisgratäng, smör och sallad. Mamma berättade att hon skurit salladen i små bittar för Olle vill ha den så som jag skär den. Så berättade jag för henne att bitarna var ungefär lika stor som man skär chili när man ska ha det i någon gryta eller något. :p Haha. Salladsbitarna var verkligen hur små som helst. :p


Till efterrätt så blev det Ica köpt blåbärsbakelse, inte det godaste men ändå. 


Tycker att det var ganska trevligt ändå, fast lite besviken är jag ändå. Har aldrig varit på ett bröllop, och jag skulle vilja vara på en bröllopsfest och ha kalas kul som jag hört att folk haft på bröllopsfester. Sa åt Mamma att jag tycker dom kan hyra Gimåfors bygdegård, jag drömmer om en jätte stor fest, får se hur det blir med det. ;)

Mamma bytte om till jeans och en lagom tröja sedan så var det en fläck på byxorna, så berättade jag för Mamma att det var bajs på byxorna, så sa hon; Nej men det är skit HAHA.

Åkte hem från Gimåfors vid fem tiden, åkte med sex tåget till stan. Träffade älsklings Heidi, också gick vi på pizzerian som ligger vid navet, delade på en hawaii och åt en massa pizzasallad, sedan kom Agnez och Feliziah och va med oss ett tag. :)


Nu sitter jag med Heidi där hon bor för tillfället, har nyss tryckt i mig en kopp socker med kaffe så nu är jag nog speedad hela natten. ;) HAHA

Go´kväll 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: