Jag gillar min klass men det finns alltid ett men. I form av en man idag..

Idag satt jag och diskuterade lite med fröken om att Scan har lyckats koka grisar levande. Och då måste en gubbjävel i klassen kläcka ur sig: Men är dem inte lika god ändå? Jo visst det kanske dom är säger jag. Då sa fröken att Näe det tror jag inte. Också berätta hon en solskenshistoria om grisarna hon haft som fick äta massa gott o levde i både lera o halm eller vad det var. Själv skulle jag nog inte kunna döda ett djur som bott med mig i ett halvår eller så för att få mat. Men det var ju ändå roligt att höra att det finns såna historier. Ska de va så ska dom må bra. Jag o minst två till med mig är så jävla less på en trångsynt jävla gnäll/diskuterare som går i min klass. Få halsfluss eller vafan som helst så jag slipper höra dig. Okej det är lite dumt men du din tjockis säger att mitt hår kommer börja rutna inom ett år. Näe säger jag. Joo säger du. Också fortsätter det... Men Felix är en snäll människa som går i min klass i alla fall. Och Mia har börjat i min klass :) Feliziah går i Bf 2 (Barn och fritid) och vi har en dubbellektion tillsammans med dem i pedagogik. :) Agnez går också på min skola, i alla fall på måndagar och onsda gar tror jag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: