If you're going to San Fransisco..

BE SURE TO WEAR SOME FLOWERS IN YOU'RE HAIR!

Denna bild har faktiskt jag knäppt med min mobilkamera
En vacker syn som en kan se eftersom att jag bor i källaren på blomsteraffären. :)

Jag sitter på bussen upp mot Ånge, dricker bravo juice o när jag känner smaken tänker på San fransisco drinkar. Mamma mötte mig vid bussen o gav mig vatten o en flaska juice. Lite roligt var det ändå att busschauffören och två passagerare såg mamma ge mig en trocadero flaska med juice o en finlandia vodka innehållande källvatten, med tanke på att det ser ut som vodka! ;) haha. När jag kommer fram ska jag byta buss och åka till en skola där min och tvåornas klass ska ha lektioner. :) Jag, Felix, Feliziah och Mia ska måla med barnen och undvika ordet fint. Önska mig Lycka till? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: