Urkult - De bästa dagarna i mitt liv! :)

Hejsan, i Näsåker på Urkult var det hur roligt som helst, träffade hur många nya kompisar och sköna människor som helst. Handlade massa saker, tre nya haremsbyxor och en ny väska till mig, ny väska till Bella, en lp skiva med Bob Marley live och hur många olika rökelser som helst och fem olika saker som man har rökelser på.
Har även köpt 2 tygaffisher med Bob Marley också köpte jag (läs betala och nån annan köpte) och JAG DRACK massa med öl inne på området, och det var helt okej faktiskt. Jag som verkligen inte brukar dricka öl!
Jag dansade massa också och det brukar jag heller aldrig göra, inte ens om jag är full och den dagen var jag nykter. Fick massage, både fingermassage och på axlarna och ryggen. Såg en jätte häftig eldshow, hoppade till Looptroop Rockers och till nåt band jag aldrig hört tidigare, Hoovendroven. Sov på en soffa, utomhus men det var faktiskt mycket skönare än att sova i tältet. Sov så jävla skönt den där morgonen på soffan! :)

Den här killen hängde i luften med värsta häftiga vingarna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: