Kärlek till TAKIDA och Ljungarocken och alla söta o snälla volontärer som jobbade där! :)

Hejsan, igår var det Ljungarocken, och där var det en massa tjejkompisar, jag var med Agnez, Bella Feliziah, Mia, Lina och sen vet minns jag inte riktigt om det var någon fler, förlåt om jag glömt dig, var spiknykter. Också fick jag några nya kompisar, volontärerna som jobbade där. :P haha. Ludvig, Lucas, Jimmy, näe det var något sånt där i alla fall som ena killen hette som jobbade där, han som kastade mig TAKIDA handuken. När jag skrek JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bella ba, Sluta låt som en psykopat Maria. Då kom skriket, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D haha

Takida var hur grym som helst. Och handuken som någon av de i bandet kastade ut i publiken i slutet av konsären hade jag tag i, fick tag i den och flög nästan över en stackars tjej och försökte få tag i den mer! Tyvärr fick jag en armbåge i ansiktet istället så hela världen blev lite snurrig men det gick bra ändå!

Volontär snubben som sprutade ut vatten gav mig vatten varenda gång för jag var tydligen jätte mega törstig hela tiden. Sedan sa han nu har du fått vatten varenda gång, vet du vad man får då sa han och sprutade ner mina bröst och hela min klänning med vatten, jag kan lova att jag sprutade tillbaka när jag fick tag i en vatten flaska!

Kvällen var i alla fall grymt lyckad och Bella och jag sålde rosor så vi hade råd att åka helikopter, köpa öl och ändå har vi pengar kvar idag! :)  Just ja, vi såg ju när Tom och hans band Keffrots spela, det var ganska kul men midsommar-knulla-låten :)

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: