Varit och hälsat på Jim :)

Hejsan, det blev fint när jag hängde upp ramarna hos Pappa. Tog kort på det men har inte lagt in korten på datorn än, plus att jag sitter på skolans dator. :P Igår Onsdag var jag på skolan och sedan var jag ner på stan en sväng, köpte ett silverfärgat plastfat som jag ska ge till Olles son Andreas som fyller år idag. Han önska sig inget annat än att vi ska komma och äta tårta men jag kom på att chokladmuffins är gott så det ska han ju få :)

Igår vid fyra åkte jag med Mamma och Olle till stan. Träffade Jim och sedan åkte vi och hans kompis till Matfors, till Jims nya lägenhet. Den är typ jätte stor, ett stort sovrum, ett stort badrum, ett stort kök och ett stort vardagsrum. :) Vi lyssnade på musik och sedan gick vi på affären och köpte godis, chips och dricka. Var in på en korvkiosk också och köpte strips och dipp, det fick bli middagen min. :P

När vi kom tillbaka till Jim igen hade han glömt nyckeln inne och dörren är sån där jävel som låses när man slår igen den, så då fick han gå till grannen och be om numret till hyresvärden som fick komma och låsa upp, haha :P Vi såg på Småstadsliv-klipp på youtube, lyssna på musik, åt chips och godis och drack dricka och sedan börja vi se någon film men kom på att jag måste gå och lägga mig. :P

Idag hade vi idrott första timmen, jag fick låna gympa kläder av Jim eftersom att jag inte hade planerat att sova över, men det gick bra ändå. :) Vi spela badminton idag på idrotten, det är fan kul men nu får jag bara hoppas att jag inte får värsta träningsvärken i armen som jag fick efter förra idrottslektionen. :P haha.

Vi har även haft matte idag och jag har gjort klart provet så nu ligger jag en vecka före planeringen, känns skönt om jag skulle bli sjuk eller något :) Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sedan ska jag möta upp Agnez så ska vi ta halv fem tåget hemåt. När jag kommer hem bliré till att baka muffins och åka till Andreas och gratta honom. Jag ska få äta tårta, nanananaNANA! :D Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: