Skarvsladd och kamera :D

Hejsan hoppsan falleralle ra! :)

Igår hade vi karaktärsämnen
, vi pratade lite om cellen och medicin historian som vi fick och skulle läsa från förra gången. Det verkade nästan som att det bara var jag som läst, eftersom att jag kunde svaren på alla frågor. :P Jag som läst igenom det tre gånger så att jag skulle kunna det också kommer man dit så är jag den enda typ.. Aja, vi fick lära oss lite nytt om aseptik, typ att hålla det rena rent och att vara ren. :P

Vi fick sluta vid tolv så då åt jag lite go sojakorvstroganoff med ris och sedan åkte jag hemåt :) Åkte till Ljunga med Heidi och Elisabet, vi var och hälsa på Madde. Köpte pizza som vi käka sedan pratade vi sex, skrattade och lyssna på musik, några trevliga timmar och det kändes så bra :) 

På kvällen såg jag på de första avsnitten av andra säsongen Ullared, det är skoj. Och sedan såg jag något ännu roligare, Filip och Fredriks Lite sällskap, fyfan va jag skratta! :P hahahaha

Den här veckan ska vara lite speciell i skolan, vi har arbetsmiljö och säkerhet från och med idag Tisdag. Idag hade vi el lära innan lunch, läste om olika el försiktighetsåtgärder typ. När det var klart åkte jag ut till Birsta och Elgiganten och hämta min kamera som äntligen kommit :D Jag gnällde lite så jag fick trygghetsavtalet i tre år för priset av två år. Det räckte för mig, två hundra kronor billigare och jag kände mig lycklig :) haha. När jag skulle hämta ut kameran i informationen såg Tei en korg med gratis daim, vi vräkte med oss daim så vi höll på att skratta ihjäl. :P haha. Vi missade hela lunchen och när jag kom tillbaka till skolan fick vi göra skarvsladdar, för att lära oss hur man gör, så vi kan laga något någon gång ungefär :) Ganska kul var det!

Nu sitter jag hos Mamma, ska ta och packa ihop lite kläder och sedan ska jag gå till Tom och Feliziah och låna duschen, sedan tänkte jag ladda kameran och knäppa kort hela kvällen :D Thiho!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: