Jag sa ju att det skulle bli en bra dag!

Hejsan! :) Idag på skolan har vi pratat om livskvalité och hälsa och sedan fick vi skriva om valfri grej som var skadlig för hälsan. Jag skrev om stress och det blev jätte bra tycker jag. :) Till lunch fick jag en potatis och qourn färs soppa som var lite små stark, det var riktigt gott och efter lunch sluta vi! :)

Jag åkte ner till navet och när jag satt och vänta på bussen hem kom Linda och ungarna. Det var riktigt roligt att träffa henne. Jag tänkte på henne häromdagen när jag såg någon lista någonstans på nätet som någon fyllt i, om jag skulle fylla i någon sån och det skulle vara en fråga om någon jag saknar då skulle jag svara Linda. Hon har fått ett till litet barn också, en liten Amanda:) Jag bodde ju hos henne typ eller var hos na jämnt i alla fall när jag var yngre och sedan flyttade hon.. Hon fråga mig nu om det hänt något i Fränsta sedan sist, om det var vi som var dom där hemliga nyblivna miljonärerna, Näe tyvärr och näe det har inte hänt något svara jag. Det har fan inte hänt något i den här byn sedan hon flytta som är värt att nämna. Fränsta styran har bytt namn plats och blivit tråkigare och jag har växt lite och fått många nya tankar men annars är det väll det gamla vanliga.. Linda har flyttat en minst fem gånger eller vad vi fick det till sedan hon bodde i Fränsta. Fan tänkte jag, jag vill inte bo kvar här!

Nu sitter jag hos Mamma, ska ta och packa lite kläder och sedan tänkte jag gå till Feliziah och låna duschen :P Hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: