Hjärt och lungräddningsträning och annat skoj :)

Halloj, idag på skolan har vi lärt oss hjärt och lungräddning, och det känns jävligt bra för det är något jag velat lära mig länge. Har liksom varit rädd att en situation skulle komma och att jag skulle stå där utan kunskap. Nu vet jag hur man gör i alla fall! Jag fick lite ont i handen av alla tryck men jag räddade ju livet på dockan två gånger i alla fall ;)

Till lunch fick jag qourn fileér med potatis gratäng och det var faktiskt gott, jag som brukar kunna tycka att just fileérna kan vara lite torra. Efter lunch fick vi lära oss lite om brand fast det kändes som att jag visste det mesta redan, tror dom gått igenom nå sånt där på Fränsta skolan en gång :)

Fick sluta vid två så då tog jag bussen hem. Nu sitter jag hos Mamma, hon ska vara hemma här i Fränsta ikväll så vi ska umgås lite. Nu ska vi ta och bestämma middag, ha en bra kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: