Foto och färg :)

Hejsan! :) Idag har vi haft två lektioner på skolan matte och svenska, på matten gick det bra jag ligger bra till och någon vecka före planeringen så det känns bra att inte behöva känna sig stressad :) På Svenskan fick vi åka ner på stan och gå på bibliotek och låna böcker och komma på lite frågor angående biblioteket. Det var kul :)

Tog bussen hem till Pappa vid fem i ett och sedan cykla jag till Fränsta. Har fått skolfotona och klassfotot vill jag faktiskt sätta upp på väggen eller något, så har jag aldrig känt med ett klassfoto förut, jag gillar verkligen klassen! :) De enskilda fotot blev jag inte så nöjd med, det från nian är snyggare :)

Vid fyra gick jag till frisören så nu har jag nyfärgat hår, vill ha så att inte utväxten syns, när jag ska ha dreads och så :) Tyckte håret blev riktigt mörkt, undrar just om det inte kommer bli en ljus utväxt men jag får väll se vad som händer. Nöjd är jag i alla fall :)

Ikväll har jag, Elisabet och Feliziah varit och sett på basket, här i Fränsta! Dragons mötte nå annat lag och Dragons vann :) Det var kul att skrika lite :P haha. Jag åt kladdkaka också, två bitar eftersom de va så billigt :)
Nu ska jag ta och cykla hem till Pappa och gå och lägga mig, Godnatt på´re :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: