Bastu-Buss

Hejsan, alla dagar utom idag har bussen varit skit kall på morgonen, idag när jag hade feber var den varm och det kändes som en bastu hela jävla vägen till stan, två timmar. :P Ryggen klibbades liksom fast i ryggstödet. :P

När jag kom till skolan fick jag veta att vi skulle sitta och läsa på det vi fick i läxa förra veckan, hela dagen eftersom att vår lärare var borta. Vi hade tydligen fått det i ett mejl på en sida vi inte fått nå inloggningsuppgifter till än. Jaja satt och läste lite och sedan tog jag en buss ner på stan. Var in på Tant Anki och fröken Sara och köpte en varm halomi pesto macka, var egentligen så jävla sugen på kina mat men dom öppnade inte förrän elva :( Jaja det blev riktigt gott i alla fall! Tog tåget hem vid halv elva. Nu sitter jag hos Mamma och snorar ska ta och läsa lite medicinskgrundkurs, jaghoppaspånågotroligtikväll, Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: