Äntligen kamera!

Fredag natt mot Lördag :)
Jag hatar mina tänder men dom verkar ha en tendens att komma fram sådär
när jag är lite vinglig om bena och ska ta kort. Men det är så det är. :P



Nyfunnen kamrat Björn :)




Sång eller skrik!




Gladis :)


Inget minne av


Lördag:

Godmorgon, Dra åt helvete!


Bilresan till Faster för att äta blåbärsbakelser. Nu visar vi en sexställning,
Feliziah suger snart av mig när jag är ovanför henne.


Agnez med "snygg" glasögonen :P


Elisabet med brillorna :P


Lördag kväll :D






Elisabet fick låtsas att hon var en hund som älska strumpor :P


Elisabet och den enda bilden på Rickard :P


Konsum killen, Jonas Toivonen :P


Jag snurrar runt och säger "jag e en kebab" med utlänsk brytning :P


Agnez fick konka och Feliziah bestämde att hon skulle ha en tampong i näsan xD


Tack nu ska jag åka hem och sova, Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: