Varit med Jim och ätit go´mat :)

Hejsan hoppsan! Igår var jag på skolan men alla andra(5st!) var antingen sjuk eller hade fattat det som att inte läraren skulle vara tillbaka och att vi inte skulle ha någon lektion så det var bara jag och en annan tjej där. Vi skulle haft muntlig redovisning så att vi lär oss av varandra men läraren tyckte det var meningslöst att vi bara skulle ha det för varandra så vi gick igenom provet som vi gjorde förra veckan, det som inte jag visste att vi skulle ha just då, och det gick bra för mig, G fick jag i alla fall och det var bara jag och en till som fått det så det var lugnt för mig :) Vi fick sluta vid halv elva istället! :)

Då åkte jag ner på stan och köpte kinamat och sedan träffade jag Jim. Vi var och hälsa på hos Masken och där var det mer människor också bland annat Bella och det var roligt! :) På kvällen åkte jag, Masken och Jim hem till Jim och där i Matfors köpte jag pizza som vi åt. Vi såg på TV Ullared, Csi och Lite Sällskap, hela csi såg vi på bara för att vi inte kunde byta för då kanske vi skulle glömma bort Lite sällskap vid tio :P haha. Efter att vi tittat på Lite sällskap var jag as trött så då la jag mig och sov. :)

Haha jag måste berätta något roligt som hände igår, den ena kaninen satt i Maskens knä också pissade den på hans skjorta så han fick låna en T-shirt av Jim. Lite senare satte sig den andra kaninen i hans knä och pissade ner hans byxor så det såg ut som han pissat på sig, hahaha

Idag slutade vi också tidigt på skolan, vid kvart i elva men idag låg jag kvar ett tag, för i klassrummet vi på Omvårdnad har, har vi en sjukhussäng och den låg jag och sov i till lunchen vid halv tolv! :)

Ikväll har jag lagat mat till mig själv! Det blev sesam nuggets från hälsans kök med ris och sweetchilisås, riktigt gott var det! Nu ska jag ta och gå till Feliziah och Tom och föra över bilder från kameran, kanske lägger in någon bild här senare, Tjohej!
Min goda mat som jag kom på att jag skulle ta kort på lite sent :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: