fdchbv

Hejsan, i Fredags var jag barnvakt till Tilde och Ludvig tills sju åtta när Emma slutat jobba :)
Då tog jag en buss ut till Jim i Matfors och sedan har jag varit där tills Söndag :) Vi har sett på film, tv, lyssnat på musik, ätit strips, ätit varma mackor med tomat och ost, ätit glass, chips och ätit strips igen :P En riktigt rolig helg har det varit och Jim har skaggat två söta kanin bebisar :)

Igår Måndag så jobbade jag på kvällen och jag fick in 11 bok vilket är personligt rekord så jag blev skapligt överlycklig! Efter jobbet åkte jag hem till Emma och Robin och såg på Lite sällskap, det är så jävla roligt! :P 

Idag jobbar jag också och har fått in 8bok så det känns bra. Hejdå:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: