Pizza, pippifåglar o fotboll :)

Hejsan hoppsan fallerallera på julen ska varenda unge vara gla´! :)
Igår efter skolan gick jag på hudsalongen som hud eleverna har på skolan, fick en ansiktsbehandling och dom tog bort dom vita pricarna jag haft i några år under ögonen. Att ta bort dom vita grejerna gjorde skit jävla ont och jag grina men allt annat var helt underbart. Fick lite nackmassage och ansiktsmassage och det var jätte mysigt :)

Igårkväll så åt jag pizza med Lina, Putte, Feliziah och Tom åt en liten bit också. Vi åt en stor familjepizza med fefferoni och jalapeno på halva pizzan var det bearnaise sås och andra halvan vitlöksdressing, riktigt gott! :) Resten av kvällen spenderades framför Tom och Feliziahs dator, laddade hem massa musik som jag lagt över på ett usb minne som jag tänkt ha i min stereo i husvagnen. Mycket bra musik vart det :)

Idag missade jag bussen med typ en minut, klockan i köket går fem minuter för sakta.. Men det gick bra ändå, Mamma skjutsade mig till Torpshammar och där stod det inga och vänta på bussen så då fick jag för mig att den redan gått där. Inte så att jag gick ut och titta på lappen när bussen skulle gå där i från eller, Näe vi åkte vidare till viskan och kom på att vi kört för fort hela vägen och att det var omöjligt att bussen var före oss. Hoppade av där och tittade när bussen skulle gå, tjugo minuter senare, haha men det gick ju bra ändå :)

När jag kom till stan var det en och en halv timme kvar tills idrotten börja så jag gick och satte mig med Elisabet inne på Navet en stund, där var det sex småfåglar. De matade jag med mackbitar som jag hade med mig, himla poppis vart man då ;)  Och idag efter skolan när jag gick in och satte mig där igen kom två små fåglar hoppandes fram MOT MIG, MOT MIG AV ALLA! Dom kände nog igen mig, men jag våga inte mata dom då, för det var fullt med folk där och imorse vart det så smuligt överallt när jag matat fåglarna :P

På idrotten idag spelade vi fotboll, första matchen vi körde tyckte jag att det var pinsamt så jag stod mest still och efter den matchen sa läraren att många behövde röra sig mer, och matcherna efter det gav jag gärnet, typ, och vann gjorde vi, det var kul! :)

Nu ska Mamma och jag äta någon hallomi rätt med pita bröd som hon läst om i Dagbladet idag Hejdå :)
pelle

Äsch, du skulle ha nallat en av fåglar och haft den som husdjur! ;)

PUBLICERAT DEN 2010-10-14 KLOCKAN 20:58:26
BLOGG: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: