Mys allting!

Hejsan, I Lördags grillade jag och hade trevligt nere hos Lina och Putte med dom, Feliziah, Tom och Robert :) Drack lite vin, lyssna på skön musik och satt och sticka gjorde jag efter maten! :)

Bara för att min kamera är vattensäker måste vi ta ett kort ur vinetssynvinkel :P haha


Lina när vi grillat paprika och hallomi spetten, som vi åt upp innan
allt annat var klart eftersom att deras förbannade kyckling aldrig blev klar xD


Här är maten på bordet, och robert tog min plats medans jag tog kort :P


Flum bild från när vi satt i husvagnen på Fredagen, jag o Feliziah


Rökelse, jag älskar´t!


Sedan kom jag på att jag ville åka och hälsa på Jim och dom andra kom på att dom ville åka till Ånge så vi skildes åt och jag tog tio tåget mot stan :) Jag hoppade av i Stöde så kom Jim, Micke, Pelle och två tjejer och hämta mig. Vi åkte in till Jims pappa och åt lite mackor och sedan åkte vi vidare till Matfors :) Där lyssna vi på musik och myste på och sedan jag vi och la oss efter någon timme :)

Igår Söndag åkte vi ner på affären för att handla lite frukost och Jims hundars efterlängtade korv. Haha, hundarna är så gullig och kommer direkt om man ropar korv! :P Resan från affären blev en liten upplevelse för när jag skulle hoppa in i bilen och sätta mig i ett knä kom det en polisbil farandes förbi. Men det gick bra ändå kan man väll säga :)

På da´n någon gång kom mor min och Olle och hämta mig så åkte vi ut på Birsta, köpte gardiner på Indiska som Mamma ska sy om så dom passar i husvagnen, skit fina var dom och säkert värt sitt pris! :) Vid fem åkte vi till min kusin Lina som hade en-dag-innan-födelsedagsfirande :) Vi åt smörgåstårta och mor min hade varit så snäll och gjort en utan djur som jag inte äter på, den var jätte mumsig! :) Tilde och Ludvig dom busarna kom också och Ludvig är ganska fascinerad av både min kamera och mobil, och får han inte ha något av det så skriker han och grinar, han har liksom lärt sig att han får något efter ett tag då... :P haha


Igår kväll sov jag i husvagnen det var mysigt med katten och rökelser, snart har jag gardiner också så slipper jag ha alla persienner nerdragna :P Imorse klev jag upp så var frukosten serverad, det är skaplig lyx de! :)

När jag kom till skolan fick jag reda på att vi hade prov i medicinsk grundkurs, så gjorde jag det utan att ha pluggat, det gick nog skapligt bra ändå och efter provet fick vi sluta så jag tog tåget vi halv elva hem. Ikväll har och Mamma ätit middag tillsammans, det var härligt och katten lekte under matbordet. Nu ska vi ta en promenad hem till Pappa, tänkte hämta några aloeveror som ska få flytta ut i husvagnen. Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: