Kul gårdag :)

Hejsan, igår tog jag, Feliziah och Agnez sex-tåget ner till stan, så träffade vi upp Lina och Mia och drog på Jennifer och Amandas innflyttningsfest, det vart en rolig kväll tycker jag med massa bra musik, fast stackarna hade typ tre grannar som klagade. Vid tolv tiden kom Jim dit också så då vart det ännu roligare :) Och någon timme senare tog Jim, jag och Feliziah en buss hem till honom. Vi lyssnade på lite musik och myste och sedan gick vi och la oss, dötrött var jag och om jag inte minns fel så såg jag på klockan sista gången vid fyra :P haha.
Vid tio ringde Jims telefon så skulle han upp och jobba så han åkte iväg och Feliziah och jag lyssna på lite musik. Vid tolv tog vi en buss in mot stan och när vi kom fram gick vi på Max så åt jag strips med originaldressing och smältostdipp och chili cheese, riktigt gott var det! Sedan gick vi på donken så köpte Feliziah sig en cheese burgare. Två gick tåget hemåt så nu sitter jag ensam hemma hos Mamma, men jag vill helst inte sova i den här kommunen ikväll!!

Nu ska jag ta och plugga lite och äta måste jag nog fan göra igen också, Hejdå!

Jag har förresten jätte mycket bilder från igår, men just nu behöver jag nog prioritera att plugga...
Önska mig lycka till :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: