Duscha, grilla och nu luktar jag rök då

Hejsan, Igår var det Lördag och kvällen spenderades hos Tom och Feliziah, Lina och Putte var med också :)
Drack lite go drinkar men blev inte sådär askalas som dom där drinkarna brukar göra mig, och tur var väll det :P haha. Jag sov på soffan här och idag när jag vakna tog jag en dusch och sedan drog vi ner till kyrkan där Lina och Putte också var, jag tinade några sojakorvar i sjön och sedan grillade jag dom och åt med potatissallad, helt okej gott :)

Jag och Feliziah
Lina och Putte :)
Tom som sköt Robert som aldrig får ont med en kolsyrepistol i benet :P


Jagkaninteslutatänkapådig! Men snart ska Pappa och jag åka till stan och gå på bio, vi liksom, har nog aldrig hänt förut, eller jo en gång när jag var liten. Vi ska i alla fall se "I rymden finns inga känslor", jag tror nog den kan vara lite rolig. Hejåhådå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: