En bra helg :)

Hejsan, i Fredags åkte jag till Jim i Matfors och efter ett tag kom Bella också så drack vi lite vin :)
På Lördagen åkte Bella och jag in till stan för jag skulle jobba vid tre. När vi kom in till stan köpte vi en pizza och dela på. Vi åt upp hela tillsammans. :P

Pizzan :)


Efter jobbet åkte vi till Jim igen och spelade tv spel. Mariokart och nå mariogolf spel, det var kul, när jag inte låg sist :P haha. På Söndagen åkte vi in till stan igen för jag skulle jobba då också. Var och köpte en parfym, Britneys Spears som jag haft tidigare och sedan var vi på Tant Anki och Fröken Sara så köpte jag en halloumi pesto macka och en kladdkake bit. Mackan var godast men kakan såg godast ut :P


Den fina kartongen till parfymen :P


Efter jobbet åkte jag tillbaka till Jim igen och han hade gjort en äppelpaj under dagen, det tycker jag är coolt! :) Den var riktigt god, varm med lite glass och som vanligt kom jag ihåg att ta kort på maten i tid.. Finns nog inte en enda matbild jag lagt upp som det inte varit en tugga uppäten av :P haha



I Måndags var jag ledig från praktiken eftersom att jag följer min handledare Marias schema :) Jim och jag sov nästan hela dagen tills jag var tvungen att åka in till stan för jag skulle jobba, mys. Inte med jobb alltså! Jag tog 23.40 tåget hem så kom i säng runt ett halv två. Idag har jag varit på praktiken och idag var en riktigt skön dag för vi sluta redan vid halv tolv. Så nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska ta och plugga lite, och kanske öva på lucia sångerna, vi får se om det kommer nå längre än att jag funderar på att göra det. Hejdå! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: