En promenad och en film är vad vi åstadkommit idag:)


Linas mamma har en liten valp, Sally
 och hon är så söt, på bild :P Näe då hon är väll söt i verkligheten också men hon blev så himla söt på bild tycker jag :P haha. Hur busig som helst är hon också, och tyvärr pissar hon inne så det första som hände igår när jag kom in var att jag klev i pink.. :P


Idag har vi inte gjort så mycket, mest suttit vid datorn och jag fick lite smått panik över att jag loggat in på facebook så många gånger idag, har jag inge liv liksom så jag tvinga Lina och Rita att gå med mig ut på en promenad, det var härligt och jag tror dom båda kan hålla med om att det var rätt skönt ändå :)

Rita till vänster och Lina me vagnen :)


Ikväll har vi sett på Morgan Pålsson världsreporter, den filmen är så jävla kul tycker jag! Därför jag äger ett exemplar och sprider roligheten vidare ;) haha. Nu ska jag sätta mig i soffan och vara social, eller kanske tvinga med mig Lina ut på en promenad till. Go´kväll :)
malinlima

åh va fin hund :D jag vill ha en hund, en riktig mys hund!

PUBLICERAT DEN 2010-11-03 KLOCKAN 13:38:47
BLOGG: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: