...

Jag har insett att jag inte är nöjd med mitt liv och jag har bestämt mig för att göra något åt det. Nej du är inte dum i huvve som inte märkt någonting, heter du inte Agnez Sjödin kan du inte förstå, och även om du heter det är det svårt att förstå helt. Jag vill prata med en psykolog om mitt beteénde för jag har insett att jag gör mycket som jag inte mår bra av, varken psykiskt eller fysiskt.

Jag är skit rädd för att människor ska börja snacka skit, jag bor i en liten by och det är det enda människor har att göra där. Mest är jag rädd för vad Mamma och Pappa kommer känna, ett misslyckande för att dom inte kunnat göra något åt hur jag mått. Jag har inte velat säga något när dom frågat hur det varit.

Men det ska bli bättre, allting har bara börjat men får jag prata med någon kommer det att lösa sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: