Skit dag

hEJSAN! :P Idag är humöret på motsatsen till topp. Jag har haft ont i foten och allting har bara kännts allmänt skit idag. Har haft jätte lätt för att grina också för foten gör skit jävla ont ibland :(

Jag har nyss gjort tacos till mig själv eftersom att ingen annan kan äta min qourn färs, eller Olle vägrar och Mamma vill väll bara vara på hans sida! Det var gott och middagen började bra men sedan började dom diska och springa omkring så det blev inte lugnt, som vanligt!

Slog på en låt som en kompis skrev när jag fråga om han ville skriva någon bra låt. If today was your last day med Nickelback, den var bra men jag börja bara grina av den. Jag vill inte leva som jag gör nu, jag vill härifrån och allt känns bara så jävla jobbigt. Jag klarar inte av att vara här för jag är bara sur hela jävla tiden. Det är skit jobbigt och skuld känslor ska man få för man vill flytta också :'(

Nu ska jag ta en cigg jävel för sluta röka lyckas jag fan inte med när jag ska vara på så jävla tråkigt humör hela jävla tiden. Jag vill sluta röka jag hatar att lukta rök, jag vill inte dö och jag vill inte vara så jävla dum mot miljön som man är när man köper cigg, men ändå lyckas jag inte. Förlåt för att jag är så jävla negativ men jag måste bara få vara det ibland. Hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: