Naggen och skolsyster :)

Hejsan, i Fredags var det bal. Skapligt roligt var det, gott med marängswish i alla fall! :)
Efter balen åkte jag upp till Naggen, hade migrän men tänkte att det kanske skulle gå över. Det har det inte gjort på hela helgen. Vi har grillat och myst framför elden. Spelat kort och kubb, bastat och Agnez och Tom Nordensson tog sig ett dopp också. :P Jag har varit förkyld och så men haft det ganska mysigt ändå. Pratat politik har vi gjort också, det gick inte så jätte bra eftersom att vissa människor inte kan respektera och lyssna på andra utan bara avbryter! :@ Jag kan efter den här helgen säga att jag verkligen hatar folk som inte kan planera att dom kanske behöver mat om dom ska vara borta en hel helg. Men aja nästan alla tar jag gärna med och gör om det här med! :)

Idag är det Måndag, jag har varit och pratat med skolsyster och lättat mitt hjärta och allt känns verkligen grymt mycket bättre när jag varit där. Har pratat om att jag tycker det är grymt jobbigt med skolan, att det inte funkar att vara sjuk på vissa saker, och att jag håller på att dö av stress. Nu känns det lugnare och bättre. Bestämde att jag ska lägga mig tidigt ikväll så nu ska jag åka hem till Pappa och gå och lägga mig. Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: