Läst, spelat gitarr, upphopp och hallonsylt :)

Hejsan, igår satt jag i min lilla mellan stora stuga hos Pappa hela kvällen. Läste en bra bok till svenskan som heter Saknad och är skriven av någon Alvtegen, sedan svara jag på frågor och skrev en skriv uppgift till den. Känns jätte skönt att jag nu äntligen fått det gjort för det har legat och väntat as länge. Spelade lite gitarr och en låt gick det faktiskt jätte bra att spela, men jag har svårt när jag ska spela uppslag, men jag ska väll ta och lära mig det någon gång också. :)

Jag har hört att man minskar risken för benskörhet om man hoppar tio upp-hopp om dagen
, och nu har jag börjat fått in det på rutin att hoppa dom där hoppen. Jag tar dom på morgonen när jag kommer in i huset när jag sovit hos Pappa :)

Imorse åt jag hallonsylt till min havregrynsgröt hemma hos Pappa, eftersom att han inte hade nå äppelmos. Fyfan vad gott det var, det är något som jag ska fortsätta med, har blivit lite less på äppelmosen efter sisåder hundra frukostar. :P haha

Nu sitter jag på skolan
, ska jobba matte idag med. Rasten är strax slut så jag ska ta och logga ut och gå ner till den andra matteläraren, hon som kan förklara :) Hejhopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: