Jätte nöjd med kvällen 8)

Hejsan, ikväll har Mamma och jag fixat i min stuga hos Pappa. Resultatet blev jätte bra och jag är skit nöjd! :D Har fått ditt två 80,s dynor, soffan, bord, en värsting hylla och en spegel. :)

När jag kom hem satte jag mig och måla klart sängen. Det känns jätte skönt att ha fått saker gjort ikväll! 8D

Nu ska jag ta en ost toast och sedan gå och lägga mig. Jag brukar inte vilja äta något på kvällen för jag har hört att man blir tjock, så prata jag om det med en människa häromdagen och hon sa att hon hört att man skulle kunna må bättre av att äta på kvällen. Och det kan nog stämma för det är inge kul att lägga sig hungrig och sedan ha svårt att somna. Godnatt 8)
Mamma

Känns roligt för mej att du blev nöjd med det vi gjorde i stugan å roligt hade vi.Älskar dej min lilla princessa.

PUBLICERAT DEN 2010-05-06 KLOCKAN 11:54:05
agnez

MYT MYT MYT! xD Det är som att du ska få adis gemon att sitta i en bastu och en som har adis har just suttit där du sitter xD

PUBLICERAT DEN 2010-05-07 KLOCKAN 10:41:30
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/
FelizZ

Precis! Jag äter när jag känner för det iaf ^^

PUBLICERAT DEN 2010-05-09 KLOCKAN 17:06:31
BLOGG: http://felizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: