Jag orkar inte mer

Hejsan, igår åkte jag ju hem till Pappa och la mig och sedan vid tolv väckte Pappa mig och fråga om jag skulle på skolan dagen efter och när jag skulle upp. Sedan kunde jag inte somna om. Jag har jävligt svårt o somna för jag ligger bara vaken och tänker på massa saker hela tiden. Jag har inatt insett att jag ger upp. Jag orkar inte försöka längre med skolan. Lyckas jag sänka mig nu de sista dagarna för att jag är helt jävla utmattad får det väll vara så illa. Jag har migrän och går runt som en snurrig zombie hela dagarna. Men nu skiter jag i det här. Jag orkar fan inte mer. Det får bli som det blir, jag kommer säkert in på det jag vill ändå. Jag är säker att jag skulle få diagnosen utbränd om jag skulle ta mig till en doktor, men nu är det bra. Jag orkar inte mer som sagt. Nu jävlar är det nog. När jag kommer på skolan ska jag berätta för några lärare som tror att jag vill höja mig att jag inte orkar det. Jag kan inte jobba på skolan, jag kan inte koncentrera mig där och näe nu får det fan vara nog för jag har blivit tillräckligt deprimerad och olycklig av det här!

Jag vill inte gå ut nian med massa bra betyg och veta att jag mådde som en zombie hela dagarna :)

Nu ska jag kanske ta och logga in på facebook eller läsa något intressantare, som jag inte haft ork tid eller lust med de senaste veckorna. Sedan blir det frukost, Hejhopp :)
FelizZ

Förlååt, men jag måste bara rätta! *Mer intressant heter det =) Vissa ord går inte att böja mer. Det är lite som i engelskan också, ibland måste man skriva *more interesting. Om du fattar ;P

Som ordet ''sliten'' man kan inte säga ''den var slitnare än vad jag hade tänkt mig'' Utan då måste man istället skriva ''den var mer sliten än jag ahde tänkt mig'' :D

PUBLICERAT DEN 2010-05-29 KLOCKAN 15:43:31
BLOGG: http://felizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: