Granloholm :)

I Torsdags åkte jag ju till stan. Har nyligt kommit hem därifrån, jag har sett på när folk spelat tetris, megaman, lyssnat på massa skön musik, träffat en ny trevlig människa. Ätit pizza och varit runt i Granloholm. :)

Jag har kommit på nu att jag bara röker på lördagar, två cigg per lördag. Förra lördag blev det två och idag har jag också rökt två. Men det känns inte så farligt, två ciggaretter i veckan liksom. Nu har jag ett helt nytt oöppnatt paket, om jag bara röker två per lördag undra hur länge det räcker, en vecka kanske! :P haha.

Lina Månsson fick jag med mig hem från Feliziah, vi har ätit go avokado med röra och äckel fisk med potatis och go sås. :P Nu ska vi dricka upp vinet som det bjöds på sedan bör jag ta mig en snabb dusch. Hejhopp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: