Glädjetjut ;)

Agnez och jag har nyligt skickat iväg funktionärs ansökningar till Peace and love och jag vill bara dela med mig av våra glädjetjut, även fast vi inte kanske får något jobb det så tjuter vi ändå över att det skulle kunna bli så grymt kul om vi får det! :D

Jag ringde Peace and Loves telefon tidigare med lite frågor, tre gånger ringde jag och den tredje gången frågade killen i telefonen om jag ringt tidigare, Ja sa jag, två gånger tidigare fråga han då, Ja haha svara jag, han ba ja jag känner igen rösten. :P haha ;)

Nu ska jag gå in och titta på Agnez som fixar balklänning till mig, jag var förresten så snäll att jag gjorde chokladbollar till henne tills hon kom för hon ville det, dom vart goda, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: