En jätte skön helg :)

En jätte skön helg har jag haft! Och jag har inte druckit någon alkohol :) Har varit hos Tom Nordensson hela helgen. I Fredags var jag, Elisabet, Feliziah, Tom och Tom såklart här hos Tom och sedan var det meningen att vi skulle på en fest, men festfolket hade blivit utslängda så vi stod ute med dom ett bra tag. Jag träffade en trevlig och söt norsk, fast det blev inte riktigt trevligt förrän vi skulle säga hejdå. haha! Kändes jävligt tråkigt att lämna honom men vi åkte i alla fall till en annan fest mitt ute i skogen. :P Där var det ganska trevligt men alla utom Tom blev trött också röstade om vi skulle åka hem också vart det så. :)

Igår åkte jag hem en sväng och bytte om och sedan åkte jag tillbaka. På tåget satt Agnez också och eftersom att hon bor i lägenheten under Tom gick vi med varandra. :P Vi var på Shish och jag åt en inbakad pizza med champinjoner och sedan gick vi och gungade på hillen, det var riktigt kul! :) På kvällen satt dom och drack och jag låg i sängen, lyssnade på skön musik också hade Elisabet och Tom en äta upp ett cola snöre snabbast tävling och Tom vann. :p
Jag tog av mig lindningen igår, fick för mig att det var den jag fick ont av. Det stämmer inte riktigt för det gör fortfarande ont. Men det känns lite bättre ändå :)
Nu är det Söndag, Elisabet fyller år. Vi ska åka hem med kvart i ett tåget och sedan ska vi till Faster och äta någon fest måltid. :P Nu ska jag fixa mig något att äta, magen skriker, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: