Det känns bra nu :)

Hej, imorse åkte jag iväg till skolan en timme innan vi skulle börja också väntade jag på att vår idrottslärare skulle komma, sedan berättade jag för henne att jag inte orkar skriva några extra uppsatser och jag bröt ihop och berättade att jag tycker det mesta är tungt. Nu vet de lärare som behöver veta det också, så nu blir det förhoppningsvis mer förståelse och det har jag märkt redan idag. Jag kommer inte bli sänkt för att jag inte lyckas bäst på allting har jag fått veta, och det känns bra, riktigt jävla bra! :)

Nu ska jag vänta på att varmvattnet bli klart, ta en dusch (som jag inte tagit sedan i Fredags!), beställa en sallad och sedan åka hem till Pappa och lägga mig. Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: