Varit ute med Feliziah och Tom :)

Hejsan :) För några timmar sedan bestämde Jag, Feliziah och Tom att vi skulle ut och åka pulka och skoter. :) Gick hem till mig och hämtade en snowracer och en pulka också var vi på järnhandeln och köpte två tefat. Sedan åkte vi skoter till en backe, Tom åkte på en skoter, Feliziah med Toms Pappa och jag med Toms bror.

Det var kul att vara ute, åkte lite tefat nerför backen och Feliziah åkte skidor, sedan kom Pappa med en madrass så knöt vi fast den bakomför Toms skoter och åkte, det var skoj. Sedan körde Feliziah och Jag lite skoter. :D

Nu sitter jag hemma, ögonen känns trötta, ska strax äta lite middag och sedan när Tom och Feliziah kommer hem tänkte jag nog gå dit en sväng och låna dushen. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: