Stan en sväng, grillat och haft gitarrlektion :)

Hejsan! :) Igår var det Måndag, då var jag på skolan, fíck reda på att jag fick Vg på So provet, det känns ganska bra ändå, fast jag vill ju ha MVG! :P Vid två tog jag och Joel bussen till stan.

Var in på Musik börsen, köpte en gitarr bok, strängar en stämgrej och några fina plektrum. :) När vi handlat klart gick vi ner på Navet och väntade på bussen hem, den gick efter tio minuter kanske. Elisabet åkte bussen också. :)

När jag kom hem till Fränsta vid sex tiden åt jag taco chips med taco sås och ost på och sedan packade jag en väska och åkte ner till Kyrkan. Där var Feliziah, Tom och några till. Vi grillade, frös och hade det roligt! :) När vissa slutade känna sina tår så gick vi hem till Tom. Tom satte fast strängarna på gitarren och sedan visade han mig nå accord så spelade jag lite, de var kul! :) Började se på Boston Tea Party men jag somnade. :P Vaknade vid ett någon gång, då skulle Jon åka hem så då skjutsade han hem mig på moppen, eller vad det va. :P haha

Jag hade ont i huvudet igår, hela dagen till o från, den fanns liksom där hela tiden men gjorde ondare ibland. Likadant idag, det är jobbigt! Har jag ont i huvudet imorgon tänker jag inte gå på skolan. :/

Idag var jag med Agnez en sväng på två rasten för hon har praktik hos bild fröken, gick till matan och fikade och sedan satt vi ute en sväng i den mysiga solen! :) Hade gitarrlektion sedan, det kändes roligt, men ibland satt jag och sa innombords; Ja jag är inte efterbliven, typ. :P Men det blir nog bättre när vi kommer igång, jag får för mig att det var som det var som jag inte kan förklara hur det var bara för att det var första gången. :p Nu ska vi få spela så mycket vi hinner i några veckor i boken och sedan ska vi ha lektion igen och det ser jag fram emot! :)

Efter gitarrlektionen träffade jag Agnez en sväng till och sedan hade jag vattengympa. Nu sitter jag hemma, ska strax äta middag, det blir fisk, potatis och min favorit ROMSÅS! :D Nu kurrar det i magen, eller det känns som en början på en kurr. haha Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: