Nörd dag med några flickvänner ;) ( Jag funderade på om jag skulle skriva tjejkompisar :P )

Hejsan, Heidi och jag åkte ner på Forum tidigare idag, åt en super stark och lite konstigt smakande pizza och sedan gick vi och titta på alla nördar som lanade. Jag testade spela cs och det var kul, förutom att det var nå fel på mina vapen så det gick typ inte att träffa.. :P haha!

Mia kom efter ett tag och sedan kom Agnez vid sex och efter det kom Tei, så vi var ett gäng som satt och prata skit. :p haha :) Nu sitter jag hemma, tänkte gå och lägga mig tror jag, för imorgon bitti ska jag upp tidigt och packa för jag ska åka med några kompisar till badhuset i Ö-vik och bada, ska bli skoj! :) Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: