Mys kväll igår, huvudvärk och Agnez idag :)

Hejsan, igår kväll hade jag det mysigt och såg på film med en mysig människa. :)

Imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet (idag igen, har haft det i tre jävla dagar nu) och eftersom att vi skulle ha nationella i engelska och skriva en uppsats i åttio minuter så gick jag inte på skolan. Kände att jag inte orkade göra något sånt. Det är inte det att jag måste sitta hemma eller som vissa tror ligga i sängen och ta det lugnt, men det blir fan inte bättre av att vara i skolan för mina klasskamrater är inte av den tystaste sorten. Skulle jag ha en mick på mig under en skoldag skulle människor kanske förstå att det är jävligt mycket skrik och onödigt väsen som jag får höra på under en dag, och det skulle inte göra min huvudvärk bättre. I Måndags gjorde det jätte ont i huvudet när en klasskompis satt och bankade i bordet, som exempel. :P

Något roligare; Vid två mötte jag Agnez också gick vi upp på vårdcentralen för jag skulle träffa barnmorskan och få fler p-piller, eller nya fast inte en annan sort, vet inte riktigt hur jag ska skriva det. :P haha. När jag pratat med barnmorskan och hon tagit blodtryck och skrivit recept gick vi och hämtade ut p-pillren och sedan följde Agnez med hem till mig. Vi har sett på tv, pratat och ätit middag, haft en ganska skön kväll. :)

Men jag känner mig arg, det känns som jag vill skrika för varenda liten jävla sak, jag blir så irriterad på allt och här hemma är det på Olle, Mammas man, han är så jävla dryg och jag blir galen. Idag vid middagen när Mamma sa det kanske är skönare att sitta i vardagsrummet och äta middag, så var jag ärlig och sa Näe men det är trevligare än Olles sällskap. Jag blir så besviken på mig själv, när jag blir galen på hur dom är. Men jag känner att vi kommer inte överens, visst kan vi vara det ibland, men det är mest djävulskap från hans sida och hat från min. Det känns som att det kommer bli skönt när jag flyttar. Mamma och Jag kommer förhoppningsvis bli gladare på varandra då, eller jag kommer förhoppningsvis vara gladare på henne.

Aja, Agnez har åkt med halv åtta bussen hem och nu ska jag gå
till Feliziah och Tom och äta lite kladdkaka tror jag. :) Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: