Fest hos Agnez, Gimåfors och Ljunga :)

I Fredags var det fest hos Agnez i Ånge och kvällen slutade underbart :) Agnez bjöd på smörgåstårta som det faktiskt var grädde på och den var god! :) Hade ont i huvudet hela kvällen men glad var jag ändå! :D Somnade på två ställen :P Först på ett och sedan förflyttade jag mig tillbaka till Agnez. :)

På Lördagen tog jag ett tåg hem till Fränsta vid ett. Åkte med Mamma upp till Gimåfors. Till middag åt vi grillad älgkött och värsta goda vitlökssmöret och klyft potatis, det var riktigt gott! På kvällen kom Emma, Lina och Robin, det var skoj. Lina som fick mig att stå ut hela kvällen. :D<3 När Lina, Emma och Robin skulle åka hem släppte dom av mig i Torpshammar också tog jag halv ett tåget till Ljunga. Träffade Heidi och gick till Conny en sväng så träffade jag en trevlig kille där, han var snäll. Sedan åkte jag hem till Fränsta och sov.

Imorse vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Tror jag klev upp en sväng men är inte säker. xD Nu är jag vaken i alla fall. Idag känns det härligt, jag har ingenting som jag måste göra inför skolan imorgon, det känns så grymt jävla härligt! :D

Nu ska jag ringa Mamma och höra när dom kommer hem. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: