Bort med julglittret :P

Godmorgon, inatt kunde jag inte somna direkt. Låg och tänkte ett tag och kom på en ny tanke till köksbord, om jag målar det någon färg och sedan gör jag stjärnor i olika färger på det. ;)

När jag vaknade så började jag plocka lite på rummet, har plockat bort allt julglitter. :P Har även läst i olika kokböcker och tagit fram massa olika som jag ska baka från imorgon. :) Har hittat så mycket gott :D

Nu sitter jag och äter en risifrutti, det är att vara lat det när man inte orkar göra någon frukost utan tar en risifrutti och en sked. :P haha.

Vid tolv ska jag åka till Faster och baka såna-där-goda-kakor-som-hon-brukar-ha :) haha. Men nu ska jag läsa lite, Hejhopp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: