Alice i underlandet, bakat massat med hjälp av Nathalie och Jennifer :)

Hejsan, igår var jag hos Faster och bakade biskvier i några timmar. Sedan åkte jag till Feliziah och Tom, vi såg på Alice i underlandet, fast jag fattade inte så mycket av den, höll på somna hela tiden så jag sov där. :)

Idag har jag varit på skolan, Onsdagar är bra sköna, dom går så snabbt. :)

Klockan två slutade vi, då följde Nathalie och Jennifer med mig hem. Vi har bakat en massa, ätit tacos och sedan bakat mer. :p Vi bakade muffins, fula chokladmuffins, fula chokladmuffins med chokladsås på, chokladbullar med choklad i istället för kanel och med smält choklad uppepå, choklad bollar med pärlsocker på, chokladbollar med strössel på, cola kakor, hallonsylts kakor, choklad kakor med cocos på, chokladkakor och sedan vet jag inte om det var nå mer. :P haha. Ja jag gillar choklad :P

Har nyss skjutsat hem Nathalie och Jennifer så nu tar jag det lugnt, är helt slut. Kände på slutet att jag bara ville spy på allt som har med kakor att göra XD haha, som tur var gjorde jag inte det. :P

Jag vill säga tack tack tack tack tack tack tack till Nathalie och Jennifer för att dom varit så snäll och hjälpt mig, jag hade aldrig fått så mycket gjort och haft humöret uppe om jag gjort allt själv. Tack än en gång! :D

Nu ska jag vänta på att vattnet bli varmt sedan ta en efterlängtad dusch :D Efter det ska jag blåsa håret och sedan lägga mig i en mysig nybäddad säng :D Imorgon ska jag till stan med skolan, blir nog skoj, på kvällen blir det bio, och det blir nog ännu mer skoj :) haha. Godnatt 8)
Mamma

Och TACK Mamma för att du diskade åt mej!!!!I morron fyller du min lilla princessa 16 år!!!

PUBLICERAT DEN 2010-03-04 KLOCKAN 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: