Trött

Ikväll är jag as trött, helt slut känner jag mig nu när jag satt mig ner.
Först massa sexåriga barn som tjatade och lät. Sedan blev det inte som planerat
och någon aloe vera handling eller någon annan rolig handling som jag tänkt..

Sedan har jag hjälpt min kusin Lina att flytta massa saker till hennes nya lägenhet,
fem trappor upp har hon flyttat..

Älgköttfärssås och spagetti blev det till middag, det är väll det roliga med idag :)

Nu väntar jag på att få fara hem, duscha och gå och lägga mig.

Hem är just nu många ställen, oftast där min väska står.
Just idag är det hos min moster Fia och Berra.

Jag vet en sak om min framtid, jag vill inte leva i stress.
Fast det visste jag redan innan!

Godnatt
Magister Lollo

Hoppas du har det bra?

Du kommer på skolavslutningen väl! :D

PUBLICERAT DEN 2010-06-01 KLOCKAN 22:40:47
BLOGG: http://magisterlollo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: