Tittat på IKEAs hemsida :)

Jag har hittat en rullgardin som inte ska släppa igenom nå ljus,
också några gardiner som jag nog införskaffar mig imorgon :)





Dom här längst ner tycker jag är så förbannat fina men jag tittade på hemsidan och dom finns inte i lager och det såg inte ut som dom skulle göra det de närmaste dagarna heller :( BUfuckingHU. Hejdå 8P
mamma

dom gröna tyckte ja va fin.Å du nu kom katten in ja har kissat massor av gånger på henne i kväll.Nu då Olle skulle hämta nåt i bilen så kom hon.Hon e smalare än förrut,nu står hon o äter. Så ikväll kan ja sova hela natten utan att måste gå upp å kissa efter henne.Hoppas du har det bra min lilla princessa.

PUBLICERAT DEN 2010-06-14 KLOCKAN 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: