Kortfattad midsommar helg :P

Hejsan, i Onsdags tog jag tåget vid elva tiden till Fränsta. Cyklade till damen klippte gräset och stökade på lite i trädgården. Sedan cykla jag till Fränsta, duschade och sedan åt Mamma och jag sallad. Vid tre tiden åkte jag till Heidi och var med henne, vi satt i solen och snacka lite skit. :)

Vid sex tiden kom Emma, Lina och Tilde och hämtade mig också åkte vi upp till stugan. I helgen har jag solat, träffat lite släktingar, ätit god mat, dansat runt midsommarstången, ätit jordgubbar med smält choklad på, spelat kubb, lekt lekar och ätit jordgubbar med mjölk och grädde flera gånger. Å det mysigaste av allt suttit i gungan som är i herberet. En okej skön helg har det varit. :) 

Solen skiner så nu ska jag ut och gå en sväng, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: