Illustrerad vetenskap :D

Jag köpte tidningen illustrerad vetenskap för några dagar sedan. Den har varit spänande och jag har läst igenom exakt allt som står i den för att den inte skulle ta slut så snabbt. Har lärt mig flera nya saker och insett att jag hatar mänskligheten lite mer än innan.

A´men ett exempel jag läste i tidningen att dom för massa år sedan tog massa kameler till någon världsdel där dom inte hörde hemma för att frakta saker med dom. Och sedan när tåg och räls blev uppfunna släppte dom ut kamelerna i öknen. Nu har kamelerna förökat sig och det finns inte så mycket vatten i öknen så kamelerna springer som galna och förstör byar och allt som kommer i deras väg när dom är törstig.. Landet ska se till att skjuta massa kameler nu. Jag tror verkligen att det bara blir problem om man flyttar ett djur dit det inte hör hemma!

Ville bara säga det, Godnatt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: