Glasögonorm

Jag hatar mina glasögon, jag tycker dom är skitful och känner mig skit ful när jag har på mig dom. Sne är dom också och har varit sen dagen jag köpte dom. Jag fattar inte hur dum jag kunde vara och köpa ett par bruna glasögon, vad var det för fel på mig när jag bestämde mig för dom?

Ska nog införskaffa mig en vanlig digitalkamera så kan jag ha råd att köpa nya fina glasögon. :)

Mamma

Gå på spececerver eller vad det heter dom gör reklam på tv om billig synundersökning för 1 kr om man köper glasögon där.kolla in bågarna innan du tar synundersökning du kanske hittar några snygga där.Annars måste jag ner å kolla mina glasögon i början på juli o då kan ju du å ja kolla på bågar tillsammans.Ha en bra dag i dag.Många kramar till min lilla princessa/Mamma

PUBLICERAT DEN 2010-06-22 KLOCKAN 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: