Kul helg! :)

Godmorgon, idag är det Måndag och jag vakna tjugo över fem :)

Helgen har varit riktigt rolig, i Fredags var vi utanför Coffe på partaj. Där var massa roligt folk och sånt lite mindre roligt också men det gjorde ingenting! :) Vid tolv gick jag hem för att bädda sängen, sedan fick jag lite mysigt sällskap som förgyllde kvällen :) Somnade vid ett någon gång.

I Lördags klev jag upp vid nio på morgonen för att åka upp på Fränsta festivalen och stå och sälja blommor på marknaden, det blev inte nå jätte enormt mycket säljande för min del där men det var okej ändå :) Vid ett kom Mamma upp och ställde sig där istället för mig. Då gick jag hem och där var Elisabet också och sen kom Jon. Vi åt varsin lunch tillsammans och Elisabets och min mat kändes ganska tråkig och äcklig om man jämförde med Jons pizza :P haha

På lördag kväll gick Elisabet och jag och åt pizza och sedan kom Heidi hit och drack några go drinkar med Elisabet och mig och sedan gick vi ut på Fränsta och upp på festivalen och sålde rosor :) Vi träffade mycket roliga människor tack vare rosförsäljningen så det är ingenting som kännts tråkigt eller jobbigt för oss! :D Vid tio var det inte så mycket folk på festivalen så vi gick ner på Fränsta och sålde, hittade en rolig engelskman att ta med hem och gick hem en sväng :P Vid ett gick vi ut igen och då var det jävla massa människor som ville köpa rosor och det var ju himla roligt :) Jag vet inte riktigt hur många vi sålt men vi tjänade i alla fall lite över tvåtusen på det, först kostade rosorna 30kr och senare när vi gick ut 20 :)

Igår Söndag gick Elisabet, Jag och Jon på Ica och köpte massa ingredienser och gosaker till en sallad :) Sedan gick vi hem så fixa Jon all vår sallad och Elisabet och jag skötte pasta och ägg kokningen och brödvärmningen i ugnen :P haha. Efter att vi tryckt i oss massa go sallad så såg vi på cheech and chong eller hur det nu stavas för jag hittade en skiva med alla deras filmer här hemma :) Kul film, haha!

Efter filmen hade vi kudd krig och så mycket som jag skratta då har jag fan inte skrattat på länge! Det kändes som näsan skulle brytas av Jons jävla kuddslag men det var kul ändå :P haha. Sedan åkte Jon hem så satt Elisabet och jag och funderade på vad vi skulle göra. Vi bad engelskmannen som vi träffade pågrund av rosförsäljningen komma och sedan hyrde vi en film, "The last house on road" eller något sånt hette den. Riktigt läskig och spännande. :) Sedan satt vi uppe och snacka skit och engelska tills tre tiden, då satte jag mig vid datorn och nörda till fyra tiden. Då gick jag och borsta tänderna och gick och la mig. Kul kväll/natt om jag bara inte hade ringt en jävla idiot där vid tre tiden :) Aja nu ska jag skita i det. Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: