Sundsvalls dag med Elisabet och Sara :)

Hejsan! Imorse tog jag nio tåget med Elisabet och Sara till stan. Vi gick på Tant Anki och fröken Sara och fikade. Jag tog en jätte god varm macka med halomi och pesto :) Det är ett ekologiskt café. Dom hade använt trästolar av olika former och målat dom i en färg och sedan hade dom träbord i vitt. Det var skit snyggt så nu har jag fått tanken att köpa mig nå gamla trästolar och ett träbord och göra till framtida köksbord med stolar, skulle kunna bli hur snyggt och personligt som helst. Ikväll tänkte jag gå med Pappa på lon våran och se om jag hitta nå stolar, kanske tillochmed har nå köksbord där, säger man till Pappa att man vill ha något får man oftast till svar att det finns på lon. :p haha.

Efter frukosten var vi in på sminkshop för Elisabet skulle handla och där hittade jag två fina armband med träpärlor :) Sedan åkte vi på Birsta. Jag har handlat trosor och gympa byxor på hm. Och en jätte fin skjorta från Carlings herravdelning och tio stycken smörknivar på Lagerhaus för femtio kronor. Jag åt pasta kuddar till lunch, den första tuggan smakade spya men jag var så jävla hungrig så efter några tuggor blev det gott. :)

Var upp på Elgiganten och bad dom beställa hem en kamera som jag tittade på och fastnade för sist jag var där. Den skulle komma om en sexton dagar, men vafan jag har velat om kamera köp i flera månader så lite längre tid kan inte skada tycker jag. :P Nu hör jag Pappas bil här utanför, ska ta och åka hem. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: