Partaj, bakis dag och solig dag :)

Hejsan, i Lördags åkte jag med Elisabet och Jimmy upp till Ånge. Fick en jätte snygg Ed Hardy bikini av dom i ett paket som blivit överkört. :P haha. I Ånge var det grillning och partaj med massa trevligt folk. Drack san fransisco drinkar och dom var så fruktansvärt jävla goda att kvällen fick lite minnesluckor. :p Hade det riktigt kul i alla fall och vid halv fyra åkte jag tydligen bil hem. :)

På Söndagen låg jag och var bakis och hade ont i huvudet, vid fem vart jag less på det så då klev jag upp och koka ägg. Sedan åkte jag och Pappa till stan en sväng och handlade mat. :) Till middag blev det pizza på någon pizzeria i stan som jag aldrig ätit på och det var riktigt gott men min matlust var inte lika stor som vanligt så fick med mig en halv pizza hem. :)

Idag Måndag har jag varit med Lina, Putte och Feliziah, vi gick kyrkstigen till stranden bredvid Vikbron och har badat och solat. En riktigt mysig och varm dag, vi har spelat kort också, Tecken. Tyvärr förlora mitt och Linas lag så det var inge kul. :P haha.

Vid halv sex gick vi hem till Pappa och diskade och sedan gjorde vi i ordning tacos, det var jätte gott och trevligt. :) Vid nio åkte Feliziah hem och sedan har Lina, Putte och jag suttit och spelat Super Mario på mitt underbart roliga gammla fast nya för mig Nintendo. :) Tog nyss en promenad in till Fränsta med dom så nu har dom gått hem och jag sitter hemma hos Mamma och lånar datorn. Jag känner mig faktiskt riktigt dator-kåt när jag inte suttit vid den på nå dagar. :P

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan cykla hem till Pappa, natti natti 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: