Husvagn och varit hos tandvården :P

Hejsan igår kväll kollade jag in i husvagnen som Mamma dragit hem åt mig från Gimåfors och ställt på går´n hos Pappa. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag skruvade upp benen så den inte skulle tippa också tog jag ner gardinerna i köket. En liten husvagns dagboks anteckning blev det också, jag fick bara för mig att skriva lite. :P haha

Idag klev jag upp klockan åtta (!) för att hinna äta frukost och gå till tandläkaren. Det gick bra hos tandläkaren, (som inte ens va tandläkare eftersom att hon sa: "det finns ingen tandläkare här idag som kan titta på dina bilder" :S), hon knäppte kort i käften på mig och jag undrar om det är någon farlig strålning eller något när dom tar dom där korten för hon ställer sig ju utanför medan kortet tas.. Lämna mig med något farligt, visst gör det. Sedan skrapade hon med något som lät illa i käften och sa att det var bra att det lät så för då var tänderna hårda, eller nå´t. Också pillade hon bort lite tandsten och fråga om jag bruka använda tandtråd. Nej sa jag och då sa hon att det är jätte bra att använda lite tandtråd ibland för då slipper jag se dom så ofta. Så det ska jag göra. Sedan sa hon att det såg jätte bra ut och att det är bra att jag borstar tänderna morgon kväll, Thiho, jag är så duktig ;) :P

Nu ska jag leta upp ett recept på hur man kokar tvättnötter för att få nå sorts flytande grejs som jag tänkt handtvätta med. :) Det verkar bli en solig dag, ha de bra :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: