Bio och gatufest :)

Hejsan :) I Tisdags tog jag ett tåg vid fem från stan till Fränsta också åkte Pappa och jag och grattade min kusin Anna som fyllde år. Det blev grillat med nå potatis blandat med sallad och en jätte god sås till. Till efterätt blev det marräng daim jordgubbs tårta. :)

Idag/Onsdag (egentligen igår eftersom att klockan är över tolv) vid ett åkte jag till stan igen. Åkte till Granlo och åt lite och sedan åkte jag in på stan och träffa Feliziah också gick vi och såg Eclipse, den var bra, jag böla en gång och fick tårar i ögonen två. :)

Ikväll har jag varit på gatufesten med Feliziah, Agnez, Tom och Lina lite till och från :)
En riktigt trevlig kväll har det varit faktiskt och helt nykter har jag varit för då slipper man gå och vara orolig för att någon polis eller något ska rota i väskans en också behöver man heller inte springa iväg och hitta gömställen för att dricka. :P 

Jag har ätit Langos
med räkor, gräddfil, lök och rom, riktigt gott var det och mätt blev jag också :)

Har träffat Filip o Adam och Pontus tror jag han heter också, roliga filurer de :)

Avslutade kvällen eller rättare sagt natten med att åka en karusell med Agnez och fyfan va kul vi hade och det var nog nära att vi skulle skratta ihjäl oss! haha :) Ett helt perfekt avslut på denna kväll :)

Nu sitter jag i Granlo, kände bara att jag ville uppdatera och berätta lite roliga saker :) Imorgon bitti kommer Mamma och hämta mig för vi ska ut och handla så nu måste jag vila upp mig så jag orkar :P Godnatt på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: