Varm vatten och värme! :P

Det känns lite lyxigt för mig att vara här hos Fia och Berra. Det är liksom varmt inne och det är varm vatten när man tvättar händerna. Så är det inte hemma, hos Pappa är det tio-femton grader inne om det är mer än tjugo grader minus ute, det finns bara varmvatten om man slagit på pannan och eldat olja, och det händer inte så ofta att Pappa gör det. Hos Mamma har vi el element i sovrummen och i resten av huset är det kallt, där finns det inte heller nå varm vatten i vanliga fall, men det kan finnas kvar ibland till och med några timmar efter att man tryckt på en knapp, väntat en till en och en halv timme och sedan duschat. :P

Jag längtar tills jag flyttar hemifrån och bor i en lägenhet med värme och varmvatten, det är bara några månader kvar nu, hoppas jag! ;D haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: