Varit i Hede över nyår :D

Hejsan hoppsan, i Torsdags åkte jag, Feliziah, Tom, Putte och Kristian till Hede. :) Drack lite minttu i bilen och gjorde hänga gubbe på fönstren. Hos MickeiHede började partajet direkt, men jag drack inte så mycket den kvällen. Var helt borta ändå, vi var massa folk och vid tolv slaget stod vi utanför ett lägenhetshus och var nördiga. :p haha! Natten fortsatte bra och slutade vid sex.
Dagen efter nyårsafton, nyårsdagen så insåg vi rätt så snabbt att vi inte orkade åka hem, starta dagen tidigt tidigt. :) Var en härlig dag, på kvällen blev det lite livat och roligt! :D
Igår var det Lördag, då såg vi på film, alla var seg så vi hade en slappar dag. :) Åkte hem på kvällen. Jag åkte med hem till Tom och Feliziah, så såg vi lite film, Feliziah sura lite över att Tom skulle åka till Norge och sedan somna jag på soffan. :P

Imorse vaknade jag och visste inte om Tom hunnit åkt till Norge än eller inte, jag funderade på om jag skulle gå in och prata med Feliziah eller skicka ett sms, hamnade i soffan och somnade. :p Vaknade vid ett-två tiden igen och då skickade jag sms till Feliziah, vaknade vi, rökte, köpte pizza och var och hämta cigg, sedan låg vi som i koma tills Kristian, Ola, Jonas och Robin kom. :P Har lyssnat på musik ikväll och tagit det lugnt, nu har killarna åkt till Ljunga för att se på hockey så här sitter jag själv, Feliziah åkte hem tidigare ikväll.

Nu ska jag fixa lite, borsta tänderna, stänga av datorn och sedan sova, orkar inte gå hem inatt. Skulle bli så kallt och jobbigt. :P Godnatt med er,snart är jag tillbaka på benen efter allt partajande! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: