Rolig dag :)

Hejhopp imorse när jag vakna var jag sur och trött men när jag kom till skolan och var med Tei blev jag gladare! :D Jag har haft kul idag på skolan, har skrattat massa. Också fick jag veta att jag fick tjugo av tjugo poäng på matteprovet. :)

Var på vattengympa vid fyra, det kändes i både armar och ben att man var med, det var kul! :) Jag vägde mig idag innan gympan och jag vägde 64 kilo och det vet jag inte om jag någonsin vägt förut, det kändes värsta roligt. För länge sedan vägde jag 65 hela tiden men nu på slutet har jag vägt 68-66. Ja det här kanske låter dumt men jag tyckte det var roligt. Jag är faktiskt skapligt nöjd med min kropp i vilket fall. :P Det är bara lite tråkigt att jag har bristningar på sidan av magen och på låren, det tycker jag inte om. Verkligen inte! Jag undrar när fan dom kommit dit också, jag tror inte jag tittade på min kropp förr, en dag så var dom bara överallt. xD

Efter vattengympan var jag och Tei och sola, det var jätte länge sedan jag gjorde det sist, jag såg för någon dag sedan att jag är himla blek också hade jag ändå några gånger kvar på mitt solkort så jag bjöd med Tei. Jag tycker det är så skönt att bara ligga där och tänka massa, kommer oftast på massa smarta saker när jag ligger där. :) Idag låg jag mest och tänkte på hur det ska bli när jag flyttar hemifrån. :D Jag skulle vilja bo med katter o så. Skulle vilja skaffa två stycken och ha dom som inne katter, men jag vet inte riktigt för jag tycker det är lite sorgligt om dom aldrig får gå ut. Fast samtidigt om dom aldrig är van nå annat så kanske det inte är det, eller nåt, skriv vad du tycker om det om du vill. :)

När jag solat var jag alldeles lugn i kroppen. Jag hade verkligen ro i kroppen då. :) Tei åkte hem direkt men jag duschade, torkade mig i bastun och var allmänt seg. :D Fyllde även i värsta lappen om vad man tycker om badhuset innan jag gick ut, för jag kom på idag att jag skulle vilja att toaletten som finns inne i simhallen fixas, det fanns en där för många år sedan. Det är lite jobbigt när det inte finns någon toa inne i simhallen, om man kommer med strumpor också är toa golven i omklädningsrummen alldeles blöta om någon som badat varit där. Så sa jag det till min gympalärare och hon tipsade om att badhuset hade någon undersökning om vad man tycker om det och så. När jag fyllt i den där lappen fick jag en biljett, jag vet inte om den gäller i gymmet, hon i kassan visste det inte heller, men bada kan jag gå och göra gratis någon dag nu om jag vill. :D Det är ju jätte kul, om jag använder den.. :P haha

Till middag har jag ätit en god älgköttfärs lasagne och lite tomater. Jag har faktiskt ätit hemma det känns som det var länge sedan. :p Nu ska jag fixa massa saker innan Pappa kommer och hämtar mig. :) HejHej 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: